Joakim Eklund

Risk att kanal 5 tas bort ?!

95 inlägg i detta ämne

Beror enligt artikel i Aftonbladet på att SBS som äger femman med flera kräver att få paketera femman med skräpkanaler som ingen vill ha, alltså precis det vi alla är emot. Bra att man sätter ner foten. Om alla gör likadant tror jag vi slipper sånt ofog snart, och att man kan välja fritt.

Jämför med att Marabou kräver av kioskägaren att du köper en Pigalle/Skotte eller den där äckliga med majs i chokladen varje gång du vill ha en Dubbeldajm i kiosken. Annars får de inte sälja Marabou.

Detta är ju helkass först SVTr som hotades att släckas illa nog men nu stänger minst 9 kanaler bla Eurosport som jag kollar mycket på :-(

Vi tror att Sverige blir en roligare plats om alla får en daglig dos underhållning står det på Vi tror att Sverige blir en roligare plats om alla får en daglig dos underhållning

står det på http://www.sbsdiscovery.se/ inte xxx blir det roligt nu inte!!

Jag hoppas att telia sänker priset för tv-paketen så länge som vi inte får de kanaler vi betalar för! Om man inte får utlovad produkt så bör man ju få någon typ av ersättning. Att betala för något man inte får är inte vad jag kallar fair deal! =P Att det kan bli fel på hårdvara m.m. som gör att man inte får tillgång till det man köper kan jag godta, det är ju ändå något man inte kan rå för men att man inte löst det här på ett bättre sätt och inte riktigt informerar kunderna om detta tycker jag är dåligt! Att få höra det av en tv-hallåa är ju inte precis uppskattat! Ett mejl till berörda kunder vore väl kanske inte så svårt att få till? Jag tittar mest på sexan, Discovery och till och från på FOX och får man inte tillgång till detta så ska jag xxx i mig ha någon typ av ersättning för detta också, annars byter jag nog tyvärr leverantör! =/

Jag vet inte vad som hänt med Telia det senaste året men det verkar bara bli sämre och sämre... =(

Något som jag mest är sur över är att de tog bort FOX ifrån Telia Play+, även när man har paketet Stor med Viasat Premium HD! Jag kör Telia Play+ från min laptop så min mor som är sängliggande också kan titta på tv, nu har en av hennes favoritkanler försvunnit (FOX) och så nu då detta... Hur xxx ska man kunna lita på att man får det man betalar för? Snart säger de väl att de inte kan erbjuda mobilabbonemang heller! =/ Jag betalar gärna för några extra "skräpkanaler" som SBS tydligen vill paktera med om det betyder att jag får femma, nian osv... Ni bör nog ändra er inställning till vad era kunder vill och inte vill ha Telia... Jag är kund och är villig att ha några extra kanaler om det betyder att jag får de kanaler jag tittar på! =P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu