Daniel Friberg

Hjälp med Simcity Societies!

5 inlägg i detta ämne

Köpte och laddade ner Simcity Societies från Telias spelbutik men min produktnyckel funkar inte. Har testat att installera om spelet men det funkar fortfarande inte någon som vet vad man kan göra? Finns ju ingen suport att få en Söndagkväll och jag tror inte telia kan lösa det så smidigt dom brukar inte vara så smidiga...

Telias spelbutik finns inte längre kvar efter att ha frågat om detta på Facebook

Jag är fullt medveten om att detta är en gammal tråd men ingen annan hade kommit med något bättre svar än det jag gav så det har tagit ca 4 år för någon annan att svara fortsätter det så här så kan jag nog ganska snabbt kanske hitta jobb hos telia

Telias spelbutik finns inte längre kvar efter att ha frågat om detta på Facebook

Jag är fullt medveten om att detta är en gammal tråd men ingen annan hade kommit med något bättre svar än det jag gav så det har tagit ca 4 år för någon annan att svara fortsätter det så här så kan jag nog ganska snabbt kanske hitta jobb hos telia

Nu blev jag nyfiken. Ingen annan hade besvarat frågan här i forumet för användare, och därför skulle Telia erbjuda jobb. Vad är det jag inte förstår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu