Salcin

Översikt av surf på Mobil Komplett - Mobil Komplett Anslutning

1 inlägg i detta ämne

Hej

Jag har nu ett Telia Mobil Komplett-abonemang som min dotter har ett anslutningsabonnemang kopplat till.

En stor brist som jag ser är ganska akut är att jag inte kan se hur mycket surf som respektive anslutning gjort åt - jag ser bara den totala surfmängden för alla abonnemang.

Jag vill inte ligga på min dotter hela tiden och påtala för henne att hon inte ska surfa upp alla vår gemensamma pott.

Jag efterlyser därför en möjlighet att kunna se hur mycket av den totala surfpotten som respektive person gjort åt. Dessutom vill jag gärna ha en möjlighet att själv kunna styra hur mycket surf respektive anslutet abonnemang ska få göra åt. På 4 dagar har vi nu gjort åt lika mycket surfpott som jag själv tidigare gjorde åt på en månad - och jag är ganska säker på att jag inte själv är den som gjort åt mest. Och, jag vet att jag kan prata med min dotter ( så ett sådant förslag är inte till någon hjälp) men att tjata på henne om en sådan här sak leder ingen vart.

Ju fler abonnemang som ansluts desto mer viktigt med möjlighet till översikt är det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu