Karlsbergsvagen

e-faktura

12 inlägg i detta ämne

Jag har nu vi två tillfällen kontaktat min internetbank för att få e-faktura för min bredband/fast telefoni, men det fungerar inte. I våras var första ggr jag ansökte om e-faktura till Telia, men fick alla fakturer per post. Min bank rådde mig att ta bort den första och lägga in en ny begäran om e-faktura och det har jag gjort, syns tydligt på hemsidan vad gäller internetbanken. Jag har alltså fått flera fakturer per post och även i dag med en fakturaavgift på 29 kronor. Nu är jag trött på de här.....ska jag nu ännu en gång och ta bort e-fakturan på min internetbank och lägga in på nytt. Den den fakturaavgiften på 29 kronor vill jag inte betala. Lisbeth Möller som är förbannad...

Jag har nu vi två tillfällen kontaktat min internetbank för att få e-faktura för min bredband/fast telefoni, men det fungerar inte. I våras var första ggr jag ansökte om e-faktura till Telia, men fick alla fakturer per post. Min bank rådde mig att ta bort den första och lägga in en ny begäran om e-faktura och det har jag gjort, syns tydligt på hemsidan vad gäller internetbanken. Jag har alltså fått flera fakturer per post och även i dag med en fakturaavgift på 29 kronor. Nu är jag trött på de här.....ska jag nu ännu en gång och ta bort e-fakturan på min internetbank och lägga in på nytt. Den den fakturaavgiften på 29 kronor vill jag inte betala. Lisbeth Möller som är förbannad...

Du vet att du inte träffar Telia här va? Bara andra kunder, och jag själv får alla mina fakturor från Telia som e-fakturor, så du får väl göra om och göra rätt?

Samma har det varit för mig! Vi har SEB.

Jag föreslår att ni som har problem tar och kontaktar Telia via telefon, epost eller chat eller via Facebooksidan. Alltså inte försöker via detta forum för användare.

Nu har inte jag något jag får fakturor från Telia för längre, men har för mig att det var lite småkrångligt med e-faktura eftersom det fanns flera avdelningar inom Telia att välja emellan och det inte var direkt solklart hur man skulle göra. Om det fortfarande är så är det ju extra bra att faktiskt få kontakt med Telias kundtjänst.

jag får också nästan varannan faktura fr Telia på papper. har varit i kontakt med fakturasupporten flera ggr i flera år, även när jag jobbade ihop med supporten på Telia, och de menar att den där "taggen" att det skall skickas e-faktura "ramlar bort", så de får lägga in den manuellt.

jag ser det som ett Telia-problem, som varat under många många år, och inte internetbanken.

Fixa detta, Telia, andra leverantörer kan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu