Hans Izraelson

Typiskt Felia-strul, helt galet scenario

2 inlägg i detta ämne

Ville registrera ett kontantkort som sitter i en surfsticka på ett fritidsställe, orsaken är att man då ska kunna kolla datamängden via mitt Felia.

Man vill inte bli utan surf helt plötsligt.

Det gick inte att registrera via hemsidan, "det går inte att reg. nu, försök senare" -ett otal gånger.

Och så denna fantastiska chat, där supportrarna hävdas ha klarat grundskolan.

"Det går inte fratt du haft skyddad ID" var en åsikt. Det var många år sen jag hade det och är helt vrickat om det orsakar såna saker nu.

Nästa supporter menade att jag bör åka till en Felia-shop och registrera och att problemet beror på min browser.

Jag hade dock testat med både Chrome och Firefox. Använder inte virus-svampen från u-soft.

Jag gjorde en omväg på sådär tre mil för att ombesörja det hela.

I butiken sa man att det redan var registrerat.

Kollade på mitt Felia och blev nöjd med att mina två fasta ab. och två kontantkort var registrerade, det gick att se återstående surfmängd.

Så såg jag att Felia ämnade lämna ut uppgifter till hitta.se osv och ringde upp och sa att det skulle man inte, fratt detta sitter i en sticka och svarar inte. Supportern fixade det sa han. Det han fixade orsakade att detta simkort försvann från mitt Felia.

Det har inte gått att få tillbaka trots långa samtal med felia-figurer.

Tillbaka på ruta ett.

Så här är det alltid. Strul ovanpå strul och om något ordnas så demoleras något annat.

Har sagt upp mina ab. för gott.

Ser fram emot att slippa smörjan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu