annkar

abonnemang och köp av mobiler

7 inlägg i detta ämne

Hej jag undrar om jag kan förlänga mitt abonemang till ett bättre det för 399kr/mån och även köpa 1 samsung 6 till mej och en 1phone 6s till min dotter, och dela på abonnemanget?

Men suck, när du registrerade dig på forumet, läste du inte riktlinjerna? Det här är ett användarforum, inte kontakt med Telia.

Missade du den stora Kontakta oss- knappen högst upp på sidan? Du kan också ringa 90200, gå till en Teliabutik eller skriva på deras Facebooksida...

Jag har aldrig läst ett vettigt inlägg från Mats A.

Bara dravel, men vad gör man inte för att få ihop en massa inlägg.

Hebbe

Jag skriver om sånt jag kan hjälpa folk med, är duktig på nätverk, iPhone och iPad (ios alltså), hyfsad på digital-TV boxar och sånt, expert på Windows och Microsoft Office. Har haft adsl och fiber sedan 2001, modem innan dess. Skaffade min först epostadress 1996. Jobbat med PC-datorer sedan IBM:s första PC kom 1981, stordatorer innan dess.

Jag skriver inte inlägg för att bara samla inlägg, men på senare tid märker jag att nästan all tid går till att tala om för icke läskunniga xxxxxxx (skulle stått vad jag tycker Hebbe är, här) hur dom ska få kontakt med Telia.

Det är mycket tröttsamt Hebbe lelle....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu