Vintervilan

Kommer ni ta in HTC 10?

8 inlägg i detta ämne

Hej!

Jag undrar ifall ni kommer ta in nya HTC 10 som släpps nu i Maj, och ifall ni har som så många andra operatörer har, valet att förlänga bindningstiden på befintligt abonnemang och få mobilen?

Har ingen tanke på att göra det.

Hur vore om du läste det som står under den röda texten (Välkommen till Telias Forum) innan du skriver ett inlägg direkt ställt till Telia.

Nej otrevlig ska man inte vara, men jag misstänker att en del forumanvändare känner en viss uppgivenhet över inlägg som direkt är riktade till Telia och som ingen av oss andra användare kan svara på.

Nu har det blivit bättre sedan Telia ändrade den beskrivande texten i högerspalten.

Vill man kommunicera med Telia, så står följande kommunikationsvägar till förfogande:

- ring kundtjänst på telefon 90200

- skapa ett webbärende och får svar via epost

- chatta med kundtjänst

- ställ en fråga på Telias facebook-sida

- besök en telia-butik

https://www.telia.se/privat/kontakt

Tog rådet och kollade med facebook. Det är som ni säger, den tas inte in. Istället fick jag rådet att kontakta någon av deras återförsäljare som tar in telefonen. Min tanke från början var att jag skulle förlänga mitt befintliga abonnemang med Telia och köpa telefonen och på så sätt få den lite billigare. Men det gick ju inte, så jag får väl kolla med t.ex. Elgiganten och se. Frågan är hur mycket dyrare det är dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu