Kennetheast

Telias sim-kort fungerar inte i Samsung Galaxy S5

3 inlägg i detta ämne

Hej,

Jag har en Samsung Galaxy S5 Mini. Den är exakt ett år. Jag har kört Telia på den hela tiden sedan den inköptes. Helt plötsligt slutade den fungera och kunde bara ringa nödsamtal. (Hittade inte SIM-kort). Efter diverse åtgärder, som att återställa den, prova med tre andra Telia SIM-kort (andra abonnemang) och tre nya SIM-kort aktiverade av Telia, så lämnade jag in den på service. Fick tillbaka den med meddelandet att den fungerar. Inte funkade den heller. Gick tillbaka och i butiken stoppade vi i ett Telenor-kort och då hoppade den igång direkt. Någon mer som råkat ut för detta?

Jag har en Samsung Galaxy S5 mini sedan drygt ett år och som har fungerat bra ända tills för någon eller några veckor sedan. Abonnemang Halebop, bytte simkort men problemen kvarstod. Bytte till Telia abonnemang fortfarande problem med att få kontakt eller dålig kontakt med basstationer. Har laddat om och återstartat telefonen men inget verkar hjälpa. Min fru som har en gammal HTC med Telia har inga problem. Måste jag byta telefon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu