Fredrik Lindqvist

Framflyttat leveransdatum

3 inlägg i detta ämne

Hej

Nu har mitt leveransdatum för iPhone 7 flyttats fram ännu en gång. Att det händer en gång är inte hela världen, men att det händer fler gånger känns inte särskilt seriöst eller professionellt.

Vad är det som styr leveransen av iPhone och varför så osäkra levereransdatum?

Jag har själv jobbat som inköpare och vet att leveranser kan variera, men inte till den graden att man inte kan ge kunden ett någorlunda korrekt leveransdatum.

Mvh

Smén

Hej

Nu har mitt leveransdatum för iPhone 7 flyttats fram ännu en gång. Att det händer en gång är inte hela världen, men att det händer fler gånger känns inte särskilt seriöst eller professionellt.

Vad är det som styr leveransen av iPhone och varför så osäkra levereransdatum?

Jag har själv jobbat som inköpare och vet att leveranser kan variera, men inte till den graden att man inte kan ge kunden ett någorlunda korrekt leveransdatum.

Mvh

Smén

Det här är ett forum för användare av Telias tjänster och jag gissar att det är Apple som styr leveranserna? Men för att få ett säkert svar så är det nog bäst att du frågar Telia genom att använda de kontaktvägar som finns, i högerspalten står det Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss. Deras FB-sida går nog bra också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu