Atl

Play tjänsten

20 inlägg i detta ämne

Håller fullständigt med. Kan nästan inte heller läsa texten pga att jag inte har en femtielvatummare på väggen. Prova att leta efter lokala nyheter! Man ser inte ens vilka län som döljer sig under de blaffiga rutorna utan att prova var och en eller vänta på att texten under ska sega sig fram.

Jag håller med! Hur kan de ändra och då göra Play-tjänsten nästan oanvändbar... Först så glömde de även att lägga till regionala nyheter, nu finns den men den är hur långsam som helst att hitta rätt. Gå till fönster där man bara ser "Lokala nyheter..." och så börjar resten av rubriken med snigelfart framåt och då ser man vilken regional som gäller på just det fönstret. Är det inte den man är ute efter så får man chansa med resten.

För övrigt så ger inte gränssnittet någon ordning som förut som hade en mer ordning. Lätt att hitta fram vad man vill se genom att man kunde se programmets hela namn och för det mesta en alfabetisk ordning.

Jag vill få tillbaka gränssnittet som det var förut med då vertikal lista.

Håller helt och hållet med. Sedan senaste uppdateringen är play-tjänsten i princip oanvändbar. Det var ingen sensation tidigare heller, men den gick att använda.

Frågan är hur man kan släppa ut ett så katastrofalt dåligt gränssnitt där man bl.a. fokuserar på stora intetsägande bilder och pytteliten text som dessutom måste skrollas för att hela programtitlen ska kunna visas.

Tjänsten har blivit märkbart långsammare också. Oavsett om det är 3 eller 15 program som ska "listas" så tar det lika lång tid att få fram dem.

Gör oss kunder en tjänst och backa tillbaka till föregående version av play-tjänsten tills något användbart kan presenteras. Och varför inte ge oss möjligheten att kunna anpassa layouten i viss mån.

Har chattat med :

fick detta svar bla.

13:50:01 Ludvig Väl medveten om det. Jag och en kollega håller på att samlar ihop kunder som tycker att det nya gränssnittet är sämre så att vi kan skicka iväg det till rätt avdelning.

Så alla som läser detta gå in på chatten och klaga ju fler ju bättre!

Jag skrev:

Tack dom öppnar väl förskolan på måndag. Antar att det är barn från någon sådan som utvecklat detta För detta är katastrof och kan definitivt inte kollats av några kunder för då hade det INTE kommit ut alls

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu