Mats Ingemarsson

Appen "Min Router"

9 inlägg i detta ämne

Hade bara Telia bemödat sig att ha en kanal för frågor om sin app via sin hemsida så hade jag inte behövt gå vägen via Forumet. Nu återstår enbart en telefonkö via 90200 tyvärr.

Att nå Telia i en specifik fråga som denna verkar helt omöjligt såväl via "Support" eller "Kontakta Oss".

Prova deras FB-sida, de brukar kunna hjälpa till med det mesta. Forumet är ingen kontaktväg till Telia utan till för oss kunder, vilket också framgår i texten till höger

Den här frågan är så ****** dåligt skött av Telias IT-avdelning och ingen på supporten vet någonting. Efter många samtal så har jag blivit lovad uppdateringar av appen vid två olika tillfällen, båda gångerna har ingenting hänt och jag talade med supporten idag - som inte hade något nytt att säga. Tittar man på appstore så har det sedan den 7 juli 2016 stått: "vi jobbar för fullt med att få stöd för TC 799 Xtrem" men det händer absolut ingenting. Mycket dåligt skött av Telia!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu