Anders Hedberg 2

Hur lämnar man tillbaka Telia Sense?

2 inlägg i detta ämne

Hej, i princip ingenting fungerar som utlovat. Wifi funkar inte i Norge (Norge är med i EES), man måste resetta den medans man kör eftersom den hänger (livsfarligt), rörelselarmen kommer fem minuter efter att någon varit inne i bilen, etc.

Jag har köpt min hårdvara och vill ha pengarna tillbaka, hur gör jag? Och säg inte att jag ska ringa specialsupporten på dagtid nu igen. Jag vill ha tillbaka pengarna. Bara svara här tack, eller skicka mig ett mail.

mvh Anders H.

Hej, i princip ingenting fungerar som utlovat. Wifi funkar inte i Norge (Norge är med i EES), man måste resetta den medans man kör eftersom den hänger (livsfarligt), rörelselarmen kommer fem minuter efter att någon varit inne i bilen, etc.

Jag har köpt min hårdvara och vill ha pengarna tillbaka, hur gör jag? Och säg inte att jag ska ringa specialsupporten på dagtid nu igen. Jag vill ha tillbaka pengarna. Bara svara här tack, eller skicka mig ett mail.

mvh Anders H.

Nu är inte detta forum ett ställe där man ställer frågor till Telia, vilket framgår av texten till höger (den under den röda rubriken). Min gissning är att du kan besöka en Teliabutik, men för säkerhets skull så fråga på deras FB-sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu