Ebbe fredriksen

Missnöjd

4 inlägg i detta ämne

Ringde telia för att få hjälp med en försäkringsfråga, fick tala med en oproffsig på kundtjänsten tyvärr. Min dotters telefon har fått sönder och nu visar det sig att Telia har försäkrat fel telefon och jag får då tydligen skylla mig själv och den jag fick prata med är så oproffsigt att han försöker sälja på mig ett dyrare abonnemang i slutet av samtalet. Blir riktigt förbannad när man blir bemött på detta sätt. Så tack för ingenting.

On 2017-06-21 at 10:10, Ebbe fredriksen sade:

Ringde telia för att få hjälp med en försäkringsfråga, fick tala med en oproffsig på kundtjänsten tyvärr. Min dotters telefon har fått sönder och nu visar det sig att Telia har försäkrat fel telefon och jag får då tydligen skylla mig själv och den jag fick prata med är så oproffsigt att han försöker sälja på mig ett dyrare abonnemang i slutet av samtalet. Blir riktigt förbannad när man blir bemött på detta sätt ? . Så tack för ingenting.

Skulle nog kolla på kvittot.  köpte ni 2 telefoner samtidigt?  emeinummer på telefonen finns registrerade på kvittot.  dock kan sista siffran ändra sig med tiden, då uppdateringar ibland ändrar kontrollsiffran,  Försäkringar går inte att teckna på en telefon i efterhand. 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu