Per svan-Pettersson

Laga trasig skärm.

5 inlägg i detta ämne

On 2017-07-01 at 02:39, Per svan-Pettersson sade:

Jag har köpt en Marshall mobiltelefon och nu har skärmen gått sönder. var kan man lämna in den för reparation ?

Du kan lämna in en Marshall mobiltelefon på samtliga av Telias butiker. Enheten skicka sedan till en certifierad verkstad. En certifierad verkstad innebär att den är godkänd av Marshall själv, originaldelar används och du har 3 mån repapartionsgaranti.

Du får efter att enheten är inskickad ett kostnadsförslag vad det kostar att laga telefonen. Observera att fråga säljaren eller ringa till verkstaden och fråga om just din mobil stödjer "ENDAST skärmbyte". Annars kommer verkstaden ta med alla defekter i kostnadsförslaget.

Lättast gör du om du laddar ner appen "Telia Min Mobil". Där kan se du se närmsta inlämningsplats om du vill posta mobilen direkt, butik eller verkstad (om du vill lämna den direkt). Via appen Telia Min Mobil kan du även enkelt följa ärendet utan att hålla koll på alla SMS-utskick som Telia skickar.

Alternativt tar du Mashmouds Knåp & Trix på närmaste sidogata. Dock garanteras ej originaldelar, reparationsgarante, snokande i mobilen eller i huvudtaget en fungerande mobil.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu