Smackis

Framsidan på forumet uppdaterad

17 inlägg i detta ämne

On 2017-07-05 at 21:51, Christer S sade:

Det, eller i alla fall liknande förslag, har framförts tidigare. Jag undrar om det blir något tydligare. Kundforum är väl vad många ser det som, ett forum för kontakt mellan Telia och dess kunder. Kundforum behöver inte nödvändigtvis syfta på forum för kontakt mellan kunderna.

Med risk för att kanske förstöra för de som inte förstår termerna skulle väl nåt i linje med "Telia Community Support" vara en idé. Men jag vet inte hur en sån översättning skulle se ut :) 

On ‎2017‎-‎07‎-‎05 at 21:48, Christer S sade:

Jag ser minst två skäl till att forumets syfte behöver bli tydligt. Dels kan frågeställare som vänder sig till Telia bli både undrande och irriterade över uteblivna svar. Och för att forumet ska fungera bra så behövs det användare som flitigt eller bara ibland besvarar frågor. Som det har fungerat en längre tid så har fler och fler ledsnat på forumet och helt eller delvis slutat att delta.

Tar och lyfter detta med tydligheten igen. Tycker att syftet finns klart och tydligt beskrivet. Men många tycks inte ha förmågan att ta till sig det. Så det måste trots allt bli Telia som får se till att ändra på detta. I alla fall om det ska vara ett forum där det känns inspirerande att bidra med svar på frågor och komma med några tips då och då.

Som tidigare kommenterats, intresset sjunker ... och sjunker ... och sjunker ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu