Ulla Oscarsson

Bank-ID, nej tack

13 inlägg i detta ämne

4 timmar sedan, Mats A sade:

Gör det för all del. Du är ny på forumet och jag har gjort några fler inlägg och har bra relation med supporten. Var någonstans tycker du att jag haft synpunkter på din mammas sätt att betala räkningar?

Personangrepp ogillas....

Jag är måhända ny på forumet...

Huruvida du har god relation med admin på forumet är i sig inte relevant (om det inte är frågan om "kliar du min rygg så kliar jag din")

Jag tror du missar poängen, det handlar inte om min mamma, det handlade om att du tydligen inte tyckte det var ok att köa på banken, men för all del jag kanske missuppfattade att du försökte vara lite "spydig" på ett humoristiskt sätt? Vidare kommentarer om detta från mitt håll kommer inte ges.

Till bsj. Ja oavsett hur du betalar kostar det, fast kanske kostnaden är mycket högre med pappersräkningar. men du får både betala för internetbank och bankkort. Säkerligen för mer tjänster också gissar jag, men jag har ingen koll på det.

1 timme sedan, Linda Edstrand sade:

Till bsj. Ja oavsett hur du betalar kostar det, fast kanske kostnaden är mycket högre med pappersräkningar. men du får både betala för internetbank och bankkort. Säkerligen för mer tjänster också gissar jag, men jag har ingen koll på det.

Det enda jag betalar för är mitt bankkort, internetbanken kostar mig inte ett öre så för mig är det rena vinsten. Kostnaden för internet har jag oavsett om jag har internetbank lr ej.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.