guligan1

Telia play

8 inlägg i detta ämne

Jag vill starkt klaga på Telias kanalutbud som är oflexibelt, dyrt samt att det saknas bra kulturkanaler som Mezzo och ARTE. Jag flyttade nyligen från ett bostadsområde med Comhem, där endast ARTE saknades. Men jag betalade högst 120 kr/månad för ett medium kanalpaket med valfria 8 favoriter, bredband samt IP telefoni. Nu vart det ett bra avtal mellan bostadsföreningen och Comhem, vilket inte är här där jag är hyresgäst med Telia som enda operatör och jag betalar ca 688 kr/månad minus IP telefoni, som jag eg inte saknar. Tyvärr var jag tvungen att här ta det stora dyra kanalpaketet för att få tillgång till BBC och CNN. Har skrivit och klagat och vädjat till Telia utan framgång. Tror att den yngre generationen kommer att mer och mer övergå till streamad media och strunta i TV utbudet som vi äldre håller oss till. Skulle så önska att jag själv fick välja dekanaler jag vill ha och endast betala för dem, men bur göra?/Agneta

15 timmar sedan, Agneta Lejdström sade:

Jag vill starkt klaga på Telias kanalutbud som är oflexibelt, dyrt samt att det saknas bra kulturkanaler som Mezzo och ARTE.

.... Skulle så önska att jag själv fick välja dekanaler jag vill ha och endast betala för dem, men bur göra?/Agneta

Du kan ju börja med att framföra dina synpunkter till Telia via Kontakta oss-länken eller deras Facebooksida och inte i det här kund till kund forumet. Vi kunder kan inte göra något.

God Jul!🎄

2 timmar sedan, Mats A sade:

Du kan ju börja med att framföra dina synpunkter till Telia via Kontakta oss-länken eller deras Facebooksida och inte i det här kund till kund forumet. Vi kunder kan inte göra något.

God Jul!🎄

Det har hon tydligen redan gjort, utan att få gehör för sina önskemål

17 timmar sedan, Agneta Lejdström sade:

Skulle så önska att jag själv fick välja dekanaler jag vill ha och endast betala för dem, men bur göra?

Finns det ngt bolag där man kan skräddarsy sitt eget utbud av kanaler? 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu