cagren1

Appen 'Spela in'

2 inlägg i detta ämne

1 timme sedan, cagren1 sade:

Jag har haft appen 'spela in' i många år och digitalbox också... När detta året började så säger appen att jag inte har någon inspelningsbar box (det har jag) men går jag in genom tv ser jag mina inspelningar. Hur gör jag för att appen ska fungera som vanligt igen? Den var så bra tyckte jag.

Det har tydligen hänt nåt med ditt konto. Felanmäl till Telia! (detta hände mig också för en del år sedan, boxen visste plötsligt inte att den var inspelningsbar. Jag felanmälde via ett webärende under Kontakta oss- knappen och dom fixade det till nästa dag)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu