wakawanha

utgående epost i mobilen

2 inlägg i detta ämne

har mobil med android 7.1.1 och problem med utgående epost. jag kan skriva meddelandet och trycker på skicka och eposten flyttas till skickat mappen. men mottagaren får det inte, inga felmeddelanden.

Telia påstår att felet ligger hos mottagaren men andra gmail epost fungerar fint att skicka med. det är bara mailout.telia.com servern som krånglar. och telia kan inte hjälpa pga jag har inte telia epost address.

jag tycker supporten är under all kritig 

On 2018-01-30 at 17:10, wakawanha sade:

har mobil med android 7.1.1 och problem med utgående epost. jag kan skriva meddelandet och trycker på skicka och eposten flyttas till skickat mappen. men mottagaren får det inte, inga felmeddelanden.

Telia påstår att felet ligger hos mottagaren men andra gmail epost fungerar fint att skicka med. det är bara mailout.telia.com servern som krånglar. och telia kan inte hjälpa pga jag har inte telia epost address.

jag tycker supporten är under all kritig 

Du ska inte använda Telias server mailout.telia.com om du vill att e-posten garanterat ska komma fram. Google erbjuder väl en egen server att skicka utgående e-post genom?

Att du sedan håller Telia ansvarigt för att support en e-posttjänst som inte är Telias tycker jag är oerhört märkligt.

A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu