Margareta Pilemalm

problem med e-post

4 inlägg i detta ämne

Hej!

Jag har problem med att mail från min mailadress på @bredband.net ofta kommer tillbaka efter några dagar då de skickats till någon med mailadress telia.com. Jag har kontaktat Bredbandsbolaget som inte kan göra något då det är hos er som mina mail bedöms som spam.

Bifogar svar som min bredbandsleverantör skickat till mig.

"Kund får ett bounceback med texten: "delivery temporarily suspended: host
mail.telia.com[81.236.60.210] refused to talk to me: 550" vilket betyder att Telia ser avsändaren som spam. Mottagaren borde prata med Telia i detta fallet."

Vill gärna ha en återkoppling på detta.

/Margareta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu