Ullan59

Dålig service

2 inlägg i detta ämne

Beställde en Samsung Galaxy S8, där det skulle ingå ett displayskydd på köpet. Hämtade ut paketet och då fans det inget displayskydd med. Ringde till kundtjänst och meddelade detta. Det hade blivit missat. Fick frågan om jag ville ha ett. Självklart svarade jag då. Fick reda på att ni skulle skick mej ett och att jag skulle få lösa ut det. Ni skulle dra av kostnaden på nästa faktura. Det går jag inte med på, men fick till svar att jag inte hade ngt. val. Okej sa jag, men dra av 50:- extra för mina besvär. Men se det gick inte. Jag har för det mesta varit nöjd med Telia, men i vissa fall kan man tror att ni lever på ”1800-talet”. Jag tror heller inte ni har rätt att göra så enligt konsumentköplagen. Men det ska jag kolla upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu