Gunferr

HD blev inte bättre

6 inlägg i detta ämne

Hej,

Jag noterade samma som du, att HD-paketet var borta. Detta var ju lite förvånande eftersom de fortsatte ta betalt för just det paketet. När jag påtalade detta för Telia sa de att meddelande var utskickat om detta men varken jag eller min fru förstått det som att HD-paketet skulle försvinna utan bara tat det inte längre var beställningsbart. Det är ju liksom inte riktigt samma sak. De sa även att de inte kan ta bort ett paket som jag har köpt utan det måsta jag själv göra, låter märkligt i mina öron. Att fakturera för något man inte levererar går tydligen alldeles utmärkt däremot...

Efter lite diskussioner så fick vi krediterat ett visst antal månader, kommer inte ihåg hur många.

Så visst måste man vara på sin vakt och ha koll på utbud och vad man faktureras för.

//T

Men Telia är experter på att slingra sig som inte kan ta som det är
Telia säger att program som är inspelat i HD finns i dom vanliga playtjänster som har HD-kanal Men nu är det så att ingenting finns att spela upp i HD, alla kanaler som är HD spelas upp i SD

Men då påstår Telia att det kan vara så att vissa program inte är inspelat i HD eller att de inte har avtal att spela in vissa program i HD-format

Men ingenting finns ju att spela upp i HD för respektive HD-kanaler, men det fattar inte Telia som fortsätter vara så utmärkt underförstådda ,goddag yxskaft, som kör på med ännu flera påståenden.

Hur ska man få Telia support att fatta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu