Raoul ferm

Telia play

6 inlägg i detta ämne

Går inte att komma in i Telia play appen hur man än bär sig åt. Är väl minst sagt katastrof att det inte fungerar bättre än det gör. Dagligen hänger sig program eller inte startar var jag än försöker. Texten i många kanaler ex m-tv discovery så släpar texten inte synkas eller så kommer ingen text alls. Har sett att det klagas sen minst ett år tillbaks på detta men Telia verkar inte bry sig för bättre blir det ta mig i faan inte

11 timmar sedan, Raoul ferm sade:

Går inte att komma in i Telia play appen hur man än bär sig åt. Är väl minst sagt katastrof att det inte fungerar bättre än det gör. Dagligen hänger sig program eller inte startar var jag än försöker. Texten i många kanaler ex m-tv discovery så släpar texten inte synkas eller så kommer ingen text alls. Har sett att det klagas sen minst ett år tillbaks på detta men Telia verkar inte bry sig för bättre blir det ta mig i faan inte

Det skulle kanske bli lite lättare att hjälpa till om du berättade vilken telefon eller platta du kör på och vilken version av operativsystemet du kör.

A

20 timmar sedan, Raoul ferm sade:

Jag kör Telia Play på min iPad Pro med ios 11.3.1 utan några som helst problem så visst kan det fungera...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu