Håkan Thorén

Telia i iponly nät från och med juni?

4 inlägg i detta ämne

Jag har precis fått fiber indraget från iponly. Då kom det en kille från telia och sa de har börjat samarbeta med iponly så jag kunde ta telia som leverantör. 

Jag tyckte det lät jätte bra så jag anmälde mig . Skulle få det inkopplat idag 1 juni. ingen inkoppling ringde telia kundtjänst ingen hade hör att iponly skulle samarbeta med telia.

Jag har ett avtal på mejlen. Men nu vet jag inte alls hur det går. Telia skall ringa mig på måndag.

Ingen annan som har telia i iponlys nät här?

Konkurs vet jag inte, men IP Only har helt klart STORA problem nu. Utbyggnaden i min kommun (glesbygd) har helt stannat av och vi som beställt har fått brev som får mig att tro att det inte kommer att bli gjort av dem. För mig gäller det bara ensommarstyga, men det finns även bofasta i området och klent med andra alternativ så viss irritation råder...

Men är fibern redan indragen och det är inkoppling av tjänst som ska göras borde det ju inte vara så stora problem. 

Låter väldigt konstigt att Telia inte känner till det. Men du har väl ordernummer etc på den där eposten du har så du kan age det vid kontakt med Telia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu