Lisa nordin

Mobilt bredband

4 inlägg i detta ämne

Hej,

 

Jag hämtade nyss appen Telia Ladda och skaffade en laddkod.

 

I er info står: Laddningen gäller i 7 dagar och som inloggad kund kan du

välja datum när laddningen skall göras. I vår app Telia Ladda är du alltid

inloggad.

 

Jag gick in och angav laddkod och betalade för semestervecka men fick inte

någon möjlighet att ange fr o m när laddningen skall börje gälla. Jag ber er

därför om hjälp med att ange att tjänsten skall gälla fr o m 27 juli 2018.

Detta är viktigt för mig då min vistelse i USA börjar då och inte idag.

 

M v h

Tacksam om ni bekräftar att ni läst detta mail

Jag betalade på nytt 299 kr - eftersom ni inte ville hjälpa mig att ändra fr o m datum. Jag fick då reda på att den nya laddningen skulle gälla t o m den 3 augusti. De tidigare inbetalade 299 kr sattes in på mitt konto där det redan fanns en mindre summa. Jag fick ingen möjlighet att använda dessa pengar såsom betalning för "semestervecka" men de redovisades på mitt saldo. Nu när jag har kommit hem från USA ser jag att ni tagit betalt för - förutom de 299 kr jag betalat för "semestervecka" dragit ca 200 kr från mitt saldo. Varför har ni dragit detta belopp? Jag var borta en vecka!
Detta är enligt min mening lurendrejeri! Vill ni ha kvar mig och mitt hushåll som kunder?

Sven-Olov Rust

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu