Marie Järvi

Åtelkamera skickar ej bilder vilka SMTP eller mms-inställningar skickar ej bilder

18 inlägg i detta ämne

Jag har kämpat en vecka med att försöka få min åtelkamera att skicka bilder och har både läst om samt testat olika varianter av inställningar. Jag förstår inte vad som felar! 

Jag har skapat en ny mailadress för ändamålet för att alla inställningar ska gå via Telia men det skickas inga bilder. 

Kontantkortet som sitter i är avsett för jaktkameror och har enl säljaren kontakt med nätet. 

Kan någon ge mig några tips? Jag tycker att jag har testat allt och Teliasupporten har inte kunnat hjälpa mig heller. 

Jag har fyllt i både SMTP-serverinfo och mms. 

Mvh Marie 

Det är lite oklarheter i din första post som du kanske kan reda ut för att öka chansen att få hjälp:

1. Vad är der för kamera? (Modell, modellnummer)
2. Vad är det för SIM-kort och abonnemang? (Är det något som du skaffat via kamera-företaget och har någon form av tjänst från dem, eller är det ett "vanligt" kontantkort?) "Säljaren", är det säljaren av kameran eller en som sålt SIM-kortet till dig?
3. Du skriver något om epost och inställningar via Telia som jag inte får ihop. (Inställningarna för MMS har inget med epost att göra). Hur lägger  du in inställningarna?
4. Vilka inställningar har du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu