MartinHelander

Okunnig säljare

1 inlägg i detta ämne

I måndags gick min mobil sönder. Då Teliabutiken stängt ”irriterande” tog jag paddan och chatta på Telia, beställde en ny iPhone 8, som var lovad på onsdag. Idag onsdag och ingen mobil. Chattar med dom igen och nu var det att den kommer imorgon säkert sa han, men jag frågar varför på statusen det står att den levereras 2018-09-13 då kommer det fram att den inte ens skickad! Och det blivit ett fel. Jag blev **** förbannad självklart. Sen efter några timmar vill jag ha bekräftelse på att den verkligen blivit skickad. Jag kontaktar igen genom chatten då mina damer och herrar vet ni vad? Då är den slut på lager! Och det kunde dom inte sagt innan? Måste man ta kontakt hela tiden själv för få information! Slut för Telia med allt nu. Hoppas ingen har samma dåliga upplevelse. Imorgon blir det ny operatör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu