Björn Anzen

Era felsökning är under all kritik

6 inlägg i detta ämne

Vi får banne mig bättra oss. Här sitter vi kunder och tror att våra felsökningar är minst lika bra som grannens som inte ens hjälper till härinne, och så visar det sig att de inte duger. Min senaste felsökning när mina kanaler försvann var att först prova utan glasögonen, men det blev sämre utan. Sedan drog jag ner på träspriten och det hjälpte. Min personal är det synd om, det stämmer. Barn har ingen känsla för kvalitet, och det stämmer. Ungarna städar dåligt för de pengarna jag betalar... 

On 8/15/2018 at 22:18, Björn Anzen sade:

Har störningar på TV men det enda ni föreslår är starta om  boxen.

Problemet är centralt men era dj..la automatiska system suger

Helt sjuk, tycker synd om er personal som ska ta hand om er centrala inkompetens

Nu slutade ****** att funka igen !!!

Lugnande medel finns på apoteket. Troligen behöver du även förnya ditt recept om det inte redan är gjort.

 

A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu