Anna Buckhöj

Installera starta Viasat

2 inlägg i detta ämne

Att ingen svarat på denna tråden kan bero på att du vänt dig till detta kund-till-kund-forum och inte till någon av Telias support-kanaler. Köper du till kanaler till ditt TV-utbud så bör de dyka upp som nya kanaler i boxen på tidigare tomma kanalplatser. Den gula eller gröna knappen längst ned på fjärren ger två varianter på kanallistor du kan använda att bläddra i och se om du hittar dina nya kanaler. Eventuellt kan du behöva starta om TV-boxen innan kanalerna dyker upp (antingen använder man en strömbrytare på baksidan eller så drar man ur powerkabeln en stund) Har du fortfarande inte de nya kanalerna efter nästan tre månader så bör du kontakta Telias support, antingen på telefon eller på deras chatt på supportsidorna på Telia.se. De har även en facebooksida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu