Hellsbells

Uppsägning Telia Play, hittar inte fram på "mina sidor"

3 inlägg i detta ämne

Jo, försöker säga upp Telia Play. Andra gången jag är inne på kvällen för att söka efter en knapp att trycka på men jag hittar den inte.

Kan vara att jag är totalt IT handikappad (vilket jag inte är) men jag hittar inte hur jag talar om att jag inte vill fortsätta mitt abonnemang! 

Allt annat med Telia fantastiskt men den här gången får jag komma ihåg att ringa in och avbeställa för jag hittar verkligen inte fram till uppsägningssidan. Jo, jag är inloggad med bankid på "mina sidor och klickar på uppsägning men slussas bara vidare till info sidan om mitt telia play abonnemang. ****.

55 minuter sedan, Hellsbells sade:

Jo, försöker säga upp Telia Play. Andra gången jag är inne på kvällen för att söka efter en knapp att trycka på men jag hittar den inte.

Kan vara att jag är totalt IT handikappad (vilket jag inte är) men jag hittar inte hur jag talar om att jag inte vill fortsätta mitt abonnemang! 

Allt annat med Telia fantastiskt men den här gången får jag komma ihåg att ringa in och avbeställa för jag hittar verkligen inte fram till uppsägningssidan. Jo, jag är inloggad med bankid på "mina sidor och klickar på uppsägning men slussas bara vidare till info sidan om mitt telia play abonnemang. ****.

En sökning listade följande länk. Sen kollade jag också webbplatsen och sidan hittas t ex via Support, Tv och Uppsägning.

https://www.telia.se/privat/support/avsluta

(Telia tipsar om att behålla kontot, men man kan ju vilja avsluta även det som inte kostar något.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu