Horken

SVT play appen, inte svt R

3 inlägg i detta ämne

Jag tycker att svt play, har en helt värdelös spelare, eller när man ska spola fram och tillbaka. Alla andra spelare är perfekta.
Om man vill spola fram måste man trycka flertal gånger, och om man håller in den så är man i slutet inom någon sekund.
Och om man försöker spola fram flera gånger, och tillbaka så låser sig spelaren.
Jag fick till svar att det var fel på mina båda boxar, som jag skulle fabriksåterställa.
Gjort det och det är samma dåliga spelare jag har. 
Men eftersom det bara är jag som har problem med det, så gör dom inget åt det.

Jag använder inte svt play så värst mycket. Många problem med den går eventuellt att relatera till problem i den telefon/surfplatta där man använder appen, speciellt om ingen annan upplever problemet. Om man drar en parallell till TV-boxen från Telia så missuppfattade jag snabbspolningsfunktionen på den först. Om man bara trycker lite kort på snabbspolningsknappen och sen släpper den så snabbspolar spelaren lagom mycket så att man hinner se när reklamen slutar, men håller man inne snabbspolningsknappen eller trycker på den flera gånger så gör den ganska stora kliv framåt, och det går ganska fort att komma till slutet på programmet/inspelningen. Det kan kanske vara nåt liknande som är problemet med svt-appen?

Hej. Nej utan det här handlar enbart om den svt play , om man nu ska kalla det för en app i tv-boxen?

Men som jag ser det har jag 2 sådana i min Telia tv-box, och det är den och Netflix, som funkar klockrent som alla andra i play man har.
Men som sagt inte svt play. Den har blivit något bättre, men problemet kvarstår, att när man spolar, och som man måste göra klicka en gång för 30 sec, och gör det flera gånger för att man kanske letar, då kan hela boxen låsa sig
Jag har märkt att det har blivit bättre, men varför ha den spelaren kvar, överhuvudtaget?
ALLA andra spelare man har i boxen funkar superbra!

Men som sagt, ingen annan har problem, eller tycker att det är några problem med den så?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu