Mons Annér

Varför tvinga oss använda Google Chrome?

5 inlägg i detta ämne

Det finns fler trådar i det här ämnet. Den största av dem har jag för mig kom fram till att det är bättre att ladda ned Telia Play från Microsoft Store och köra som en Windows-app i stället. Då är man helt oberoende av webbläsare och uppdateringar av dem som eventuellt kan störa pluginer och tilläggsprogram.

Angående Telias närvaro på forumet så finns det redan moderatorer och det finns en möjlighet att det även kan börja förekomma Telia-representanter med inside-information som kan klargöra allmänna frågeställningar, vilket jag tycker är positivt.

1 timme sedan, Asawid sade:

Fråga Telia om du vill ha annat än gissningar till svar. Detta forum är alltså INTE en kontaktväg till Telia. Här finns (i stort sett) bara vanliga användare, vilket fram,går av texten om syftet med forumet som visades när du registrerade dig.

Facebook är en ganska bra kontaktväg.

Om inte Telias personal är här förstår jag inte vitsen med det här forumet.

jag har skrivit till dem på FB

1 timme sedan, Mons Annér sade:

Om inte Telias personal är här förstår jag inte vitsen med det här forumet.

jag har skrivit till dem på FB

Vitsen med forumet är att användare ska kunna diskutera och utbyta erfarenheter. Dessvärre är det vädligt få personer som deltar numer (var fler förr). Detta framgår, som sagt, när man registrerar sig. Kopierar också från forumets "framsida":

VÄLKOMMEN TILL TELIAS FORUM

Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu