Ola holme

Driftstörningar vistaberg Huddinge

3 inlägg i detta ämne

Hej,

Jag och 60 andra hushåll har sedan den 20 december från och till inte kunnat använda vårt bredband eller tv tjänst. Många har felanmält och sedan fått svar om att problemet är åtgärdat. Problemet kvarstår och nu riskerar alltså 60 hushåll med många barn att missa Kalle anka och många andra program under julledigheten. Kan inte i ord beskriva hur himla besviken jag är över hur ni på Telia skött det här. Vi får ingen information om när problemet kommer att åtgärdas. 

Samma sak i Bromsten Spånga - efter att de grävde upp på gatan i onsdags den 19 försvann bredbandet för villorna på gatan , Telia lovade efter kontakt att allt skulle vara återställd tills på fredag - tydligen hade de som gått till "gropen" och krävt bredbandet tillbaka inför helgen också fått det - dock inte mina föräldrar som bad mig felanmäla till 90200 , trots att de lovade att allt skulle vara klart och fungerande tills fredag 21 - nu har de ingen tv , IP-telefoni och Telia har inget journummer och svarar i telefon bara på vardagar....god jul!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu