Gate33

Helt kass support !!!!

5 inlägg i detta ämne

Är det fler än jag som tycker att supporten är helt kass?

Har ett enkelt problem med att komma in på play som alltid fungerat förut men helt plötsligt inte fungerade längre.

Besökte en butik som sa att di inte visste hur det skulle hjälpa mig utan att en person ringer upp mig.

Tre dagar senare ringer en tjej upp mig och säger att hon inte vet hur hon skall hjälpa mig utan koppla mitt samtal till en annan på support.

Väntade i i 1:30 innan jag la på då hade jag gått från 11 till 8 i kön.

Har varit inne på mina sidor och försökt få hjälp men roboten fattar inte, inte heller ett nummer att ringa.

Alltså detta är så dåligt av Telia så det är så här man tappar kunder.

Fler som har detta problem med Telia?

Tråkigt, men tyvärr så är det ungefär 50/50 med duktig personal/tekniker  och s.k. stolpskott och Du råkade ut för den senare- trist

jag kan bara råda Dig till att ringa  eller besöka Telia på Facebook, jag brukar ringa dels känns det smidigare och så har jag inte faceboken 

för att underlätta så starta om boxen och routern samt fabriks återställ boxen https://www.telia.se/privat/support/info/fabriksaterstall-digitalbox

Har inget inkehåll av kanaler,på Telia Play.

Helt omöjligt få support. Nör man gett upp på hemsidan och måste ringa sp hamnar man alltid i långa köer o sedan blir man vidarekopplad o måste uppge personnummer o ärenden etc igen o så blir man vidarekopplad igen. Och hamande i en kö med 13 före som inte rör på sig. Jag har försökt avhjälps ett fel på kontorstid i ett par veckornför det är ju bara då supporten på telefon ör öppen.  Allt känns som ett dåligt skämt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu