Dick Bengtsson

Telias Fiber!

6 inlägg i detta ämne

Hej!

Har Telias 250/100 Mbit/s fiber lina.

Är en online gamer, bor i en ny bostadsrätt med deras utbud.

Har ALLT hos dem, Fiber, stora TV utbudet osv.

Tycker det laggar när jag lirar, har även talat med andra hyresgäster i huset, det laggar, är segt osv.

Pingat på Bredbandskollen, har 230/50 Mbit/s när jag kör den, inte OK. Ner mer än Ok, men upp, va f..aann.

Har försökt få tag på supporten, ett omöjligt uppdrag med mina arbetstider, de har FF..S ingen support på helger, när jag är ledig och har tid att sitta i deras telefonkö???

Förr, när det begav sig, så kunnde jag ringa, ffick tag i en supertrevlig support tjej/kille, de löste det alltid, men nu?

Vart ska jag vända mig?

Som sagt, har hållt på med detta i snart 30 år, VET ALLT med omstart , rena burken mm mm mm.

BÄr rätt trött på dem faktiskt, tror jag ska byta leverantör och se om det blir bättre.

Har även mänga andra frågor, som att uppgradera linan mm, men vem fa...……...n ska jag tala med??

En mäktigt trött Telia kund//

4 minuter sedan, Dick Bengtsson sade:

ps , såg dubbelpost, sry :)

Men vaddå kund till kund, har jag problem måste jag för fa,,,,,n kunna ringa en support?

Ge mig ett telefon nr jag kan ringa för support, jag hittar ju fa....n inte det?

Helt ärligt, finns det ingen support att ringa efter 15:00, när jag slutar jobb?

Jag har även övriga frågor, jag kan inte ringa på jobb tid, som kanske många andra kan, vad  gör jag då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu