Hein

Inga samtal till mobilnr i Holland

6 inlägg i detta ämne

Idag kan jag inte ringa samtal till mobilnummer i Holland +31 6.... Först kommer det ett brusigt meddelande på engelska (no route found) och sedan på svenska att samtalet inte kan kopplas fram. Jag har ringt 5 olika nummer sedan imorse, nummer som fungerade bra igår och tidigare. Jag kan inte hitta information om störningar. Vem vet vad detta kan vara?

Och nej, det är inte abonnemanget,

5 timmar sedan, Hein sade:

Idag kan jag inte ringa samtal till mobilnummer i Holland +31 6.... Först kommer det ett brusigt meddelande på engelska (no route found) och sedan på svenska att samtalet inte kan kopplas fram. Jag har ringt 5 olika nummer sedan imorse, nummer som fungerade bra igår och tidigare. Jag kan inte hitta information om störningar. Vem vet vad detta kan vara?

Och nej, det är inte abonnemanget,

Har ingen förklaring till hands så du får kontakta Telia... 90200 eller deras Facebooksida (och Messenger)

Svårt för oss vanliga användare här inne att veta vad det kan vara. Detta är som sagt ett forum mellan kunder och eftersom ts själv inte brytt sig om att felsöka vidare själv, eller att bidra med information hur man beskrivit kontakten med supporten undrar man om hur och varför andra kunder skulle orka engagera sig. Minsta möjliga insats borde vara att prova med en kompis telefon, annat simkort från samma område och eller annan operatör och tala om resultatet innan man frågar vidare. 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu