Martisa

Jag tittar på Fox och TNT

14 inlägg i detta ämne

Telia

Obegripligt att man tar bort TNT och ersätter med Paramount Network.

Den kanalen är ju ett skämt och dessutom fantastiskt dålig.

Går inte att jämföra med TNT på långa vägar.

Att inte ersätta med en lika bra eller bättre är ju rätt väg att gå eller har jag fel?

Den person som beslutat detta har begått ett tjänstefel enligt min mening och kan inte ha någon bra uppfattning om vad som ör bra tv.

Se till att få tillbaka kanalen från On Demand och att den finns i utbudet igen.

Vi vet alla redan att TNT lagt ner sina sändningar via tv i Sverige på grund av dålig lönsamhet.

Det ör väl upp till Telia att förhandla med kanalen om rättigheter för att se TNT via någon plattform som ni stödjer.

Gör om gör RÄTT.

Så lustigt, hur gick det med min tråd innan kanalen försvann men där blev det inga negativa kommentarer om saken. Sen när FOX försvann så reagerar minsann folk, så märkligt.

Så har Telia förklarat att det beror på att det är så lite Teliakunder som ser på FOX och det innebär ju att vi aldrig kommer att få¨tillbaks FOX. Vi kan ju inte påverka Telias interna mätning.

On 2019-02-10 at 17:23, Mats A sade:

När jag klagade via deras Facebooksida lät dom väldigt lyhörda så om fler gör samma sak så kanske nåt händer...

D

Så var det inte för mig. Dom kom med bortförklaringen,,"för lite teliakunder som ser på FOX" och slätar över med att man får hitta nåt annat att se på, hur är det möjligt när även TNT försvann med riktlinje att visa tv-serier

Men Telia saknar förstånd att fatta innebörden av kanaler som mest visar tv-serier som drar sina dåliga ursäkter att det blev så

Här bör det funnits en lag att en operatör ska vara opartiskt utan att göra egna bedömningar.
Skulle det vara ok om Telia släckte folks bredband i ett områden med förklaringen att det var så få teliakunder som hade bredband via fiber?

Har du tecknat abonnemanget så har du även samtyckt att Telia får göra vad som helst även fast det missgynnar din angelägenhet.

On 2019-02-02 at 10:12, Asawid sade:

Just när det gäler TNT är det ju själva kanalen som upphör i Sverige, så den KAN ju inte Telia eller någon annan sända. (Däremot går det i vissa fall att streama en del avsnitt från serier som gått där. Jag har själv haft den genom Boxer, så jag vet inte vad som finns i Telia programbibliotek.)

Fel, TNT har slutat med tv-kanalen och nu är det en playtjänst som gäller men den har bara andra operatörer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu