Karbin

Inget internet

6 inlägg i detta ämne

Hur kommer det sig att inte får någon hjälp eller information av er efter att man gjort en felanmälan?

jag gjorde en felanmälan den 30jan då mitt internet var nere, ni konstaterade att det berodde på något fel Ni hade, det beräknades vara klart den 14feb!! Alltså 2veckor! Måsten ni bygga en sakteliga eller nått ..helt galet länge.

under tiden så får man ingen information av er och idag, den 15de så fungerar fortfarande inte internet och jag har inte fått någon ny information av er och det står fortfarande beräknat vara klart den 14de!! Hur f*n kan det ta så lång tid?

era tekniker i området får fasen se till att prioritera mig, jag kommer att lämna in en felanmälan varje dag som skapar ett ärende fram tills det är fixat!

jag ska verkligen avråda alla att använda er, otroligt missnöjd och besviken på er Felia!

Vi tar inte åt oss eftersom ”vi” inte är Telia i det här kund till kundforumet.

Så här kunde du läsa när du registrerade dig på forumet:

”Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss.”

3 timmar sedan, Mats A sade:

Vi tar inte åt oss eftersom ”vi” inte är Telia i det här kund till kundforumet.

Så här kunde du läsa när du registrerade dig på forumet:

”Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss.”

Frågan är om folk läser det och om de gör det så är läsförståelsen otroligt dålig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu