Örjan Öberg SWE

Uruselt

8 inlägg i detta ämne

Fast TS har placerat tråden under ämnesområdet Feedback. Vilket rimligtvis innebär att det är Telia man vänder sig, och att Telia i alla fall bevakar det här ämnesområdet.

Sen är det lite lustigt att så många vänder sig till Telia i många andra ämnesområden, men här skriver TS om Telia i tredje person. Dessutom är rubriken rätt urusel, den är inte till så stor hjälp när man navigerar runt i forumet.;)
On 2019-03-01 at 13:49, Örjan Öberg SWE sade:

Varför har TELIA den överlägset sämsta supporten på jorden? Jo de bryr sig noll om sina kunder!

100-tals miljoner med fixa sin support är för stort för dem!

Jag skulle bra gärna vilja veta vad för problem du haft hos Telia support. Jag arbetar inte hos Telia, men jag behövde själv deras support. Jag känner mig dock inte igen i ditt omdöme av Telia supporten. Du kanske skulle skriva vad ditt problem är/var? Kanske någon här på forumet kan hjälpa, men för mig påminner du mer om en som inte får hjälpen inom en minut. Ring Telia på 90200. Detta är fortfarande ett kund till kund forum.

On 2019-03-03 at 00:42, Christer S sade:
Fast TS har placerat tråden under ämnesområdet Feedback. Vilket rimligtvis innebär att det är Telia man vänder sig, och att Telia i alla fall bevakar det här ämnesområdet.

Sen är det lite lustigt att så många vänder sig till Telia i många andra ämnesområden, men här skriver TS om Telia i tredje person. Dessutom är rubriken rätt urusel, den är inte till så stor hjälp när man navigerar runt i forumet.;)

Fast TS har bara hunnit med att göra ett enda inlägg hittills, när han kommer upp i 3000+ kanske han har hunnit lära sig ;-)

Ett kund till kund forum måste bli rörigt, när någon på ett eller annat vis gör ett försök att hjälpa, sen kommer det någon som har skrivit en massa svar om att detta är ett kund til kund forum og ber folk ringa Telia på 90200 som jag själv gjort. Då kan man fråga sig; Man får alltså inte hjälpa någon annan Telia kund, utan ska be dom ringa till Telia. Vad är då poängen med detta forum undrar jag. Den frågan går i första hand till kunder här inne som skriver massor med inlägg.

Njae du får absolut hjälpa till med svar på frågor som inte behöver svaras av personer med direkt insyn i Telias system etc. Det är det som är tanken med forumet. Sedan har Telia länge länge lovat att rycka upp hela forumet och ta det in i 2000-talet, men det har vi inte sett röken av ännu. Det dyker upp glada moderatorer och lovar bot och bättring om att det ska göras om men inget har alltså hänt än. Den som lever får se... 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.