Mats Ö

Google Chrome

44 inlägg i detta ämne

Har du samma problem fortfarande eller har du fått någon lösning?

Jag står och stampar på samma ställe.Jag har lagt ned enormt jobb på detta, ...

Du har provat ditt konto för Mina Sidor på annan dator, och det fungerade inte. Och Lelle fick också fel med dina Mina Sidor i sin dator, fast det fungerar med hans eget konto.

Har du provat någon annans konto för Mina Sidor i din dator (kan ha missat, men ser inget om det i tråden). Förhoppningsvis har du någon bekant som litar på dej, och kan låna ut sin inloggning. Ifall det fungerar bra så borde ju problemet inte sitta i din dator. Fast du får väl se upp med tillägget du installerat, så inte det är anledningen till att ett sådan test fungerar, som det nu tycks göra med din egen inloggning till Mina Sidor.

Informationen från Telia i inlägg nr 20, och i nr 3, förvånar mej. De skriver ju i Tekniska krav för Telia.se att de stöder Google Chrome 8.0.

Hej

Nu har jag provat en annans konto på min dator loggat in med GC.utan tillägg

och det fungerar inte.

Med tillägg med en annans konto med GC.på min dator då fungerar det.

Nu har jag version 10.0.648.6 på GC.

Jag har ju även provat på en annan dator att logga in med GC.utan tillägg på mitt konto och en annans konto,men har inte kommit in.

Som du ser i inlägg 15 på den här tråden så verkar det flera som har problem

Mvh.

Mats Ö

Hej

Nu har jag provat en annans konto på min dator loggat in med GC.utan tillägg

och det fungerar inte.

Med tillägg med en annans konto med GC.på min dator då fungerar det.

Nu har jag version 10.0.648.6 på GC.

Jag har ju även provat på en annan dator att logga in med GC.utan tillägg på mitt konto och en annans konto,men har inte kommit in.

Som du ser i inlägg 15 på den här tråden så verkar det flera som har problem

Mvh.

Mats Ö

Då verkar det vara problem med både GC i din dator och något med ditt konto på Mina Sidor. Hade någon annans konto fungerat i din dator hade du kunnat utesluta problem med webbläsaren, tänkte jag.

Hej

Det är något som är väldigt skumt.Jag har GC.i 2 datorer 1 stationär och Laptop.Laptoppen är nyligen omformaterad,med samma problem på båda.Det jag har problem med är ju att jag inte erhåller någon IP adress via telejacket(enl.Telea har det ingen betydelse)se bif.bild

Jag använder en Netgear Wireless-N300 ADSL2+Modem Router DGN2000

Mvh.

Mats Ö

Är det det telejacket du är uppkopplad med så måste du ju ha fått en IP-adress. I så fall är det felmeddelandet som inte stämmer.

Hej

Det är något som är väldigt skumt.Jag har GC.i 2 datorer 1 stationär och Laptop.Laptoppen är nyligen omformaterad,med samma problem på båda.Det jag har problem med är ju att jag inte erhåller någon IP adress via telejacket(enl.Telea har det ingen betydelse)se bif.bild

Jag använder en Netgear Wireless-N300 ADSL2+Modem Router DGN2000

Mvh.

Mats Ö

Kolla Ip-adressen. http://www.minip.nu/

//Lelle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu