Jens Tornfalk

Telia Webmail

237 inlägg i detta ämne

Nu blir Telia Webmail ännu bättre

Idag har vi ändrat både utseende och flera funktioner i Telia Webmail.

Nytt och förbättrat

• Nytt utseende med tydligare knappar och funktioner.
  • Skapa två adressböcker. Använd en privat och en annan till arbetet, eller kanske till fotbollsföreningen.
  • Högerklicka på ett e-postmeddelande och få upp en meny för smidigare hantering.
  • Drag och släpp dina e-postmeddelanden till dina mappar istället för att använda menyn.

Mer hjälp med Telia Webmail

Logga in på Telia Webmail - http://www.telia.se/webmail - och klicka på "Hjälp" uppe till höger.

Jag kan för mitt liv inte logga in med IE9. Det kan väl inte vara sant att inte det är testat?

Med IE 8 inga problem. Men Ojjjjjjj vad det går trögt, nog för att man är van att Telias servrar (mina sidor och annat) kryper fram och att "Waiting for..." syns i wbeläsaren hela tiden men nu har man väl slått alla rekord. xxxx i utseendet - sätt fart på grejorna och se till att det fungerar....

Jag kan för mitt liv inte logga in med IE9. Det kan väl inte vara sant att inte det är testat?

Med IE 8 inga problem. Men Ojjjjjjj vad det går trögt, nog för att man är van att Telias servrar (mina sidor och annat) kryper fram och att "Waiting for..." syns i wbeläsaren hela tiden men nu har man väl slått alla rekord. xxxx i utseendet - sätt fart på grejorna och se till att det fungerar....

Försök med kompatibilitetsvyn, så ska du se att du kommer åt din e-post!

A

Förutom att det var ovant är det ju kul att få info när man redan upptäckt att ni ändrat, varför inte någon dag innan?

Och oj vad jag letade efter Svara-knappen! När jag hittade och klickade på den åkte förstås ett blankt svar iväg, kul, kul!

Men nu fick jag i alla fall ett forum att framföra åsikter i, tack vara mailet. Har ringt supporten och velat framföra synpunkter, men de kan inte ta emot några, och har inte hänvisat mig hit.

Min stora, viktiga synpunkt är att jag vill kunna lägga ett automatiskt svar UTAN att avvisa de mail som kommer in! Bara tala om att jag inte kommer att kunna svara förrän den eller den dagen, eftersom jag befinner mig utom mobiltäckning periodvis.

Jag ville göra detta sist jag var på resa, men oj vad svårt det var! Tre timmar i kö och hos tre olika support-killar innan en av dem berättade att det inte går! De andra försökte och försökte!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu