brokonsult

Telias täckning

2 inlägg i detta ämne

Jag bor i Tvååker Halland där Telia fullständigt glömt bort att ordna täckning för mobiltelefoner. Jag har haft Teliaabboneemang genom jobbet i 15 år men varje gång jag kommer hem til Tvååker försvinner täckningen. Kontakter med Telia resulterar i ett standardsvar att man ska beakta frågan vid utbyggnad. Nu är jag egenföretagare med en hopplös mottagning genom Telia. Har varit i Sydamerika för en månad sedan och i regnskogen var det bättre kontakt på mobilen än med Telia i Tvååker. Så om någon läser detta så kan jag inte rekommendera Telias mobiltelefoni.

Jag bor i Tvååker Halland där Telia fullständigt glömt bort att ordna täckning för mobiltelefoner. Jag har haft Teliaabboneemang genom jobbet i 15 år men varje gång jag kommer hem til Tvååker försvinner täckningen. Kontakter med Telia resulterar i ett standardsvar att man ska beakta frågan vid utbyggnad. Nu är jag egenföretagare med en hopplös mottagning genom Telia. Har varit i Sydamerika för en månad sedan och i regnskogen var det bättre kontakt på mobilen än med Telia i Tvååker. Så om någon läser detta så kan jag inte rekommendera Telias mobiltelefoni.

Håller totalt med dig, min mottagning är s*it där jag bor också.. Innomhus som utomhus..

Men samma sak somn är jag pratar med dem. Täckningskartan visar att här finns full täckning av borde turbo och gsm nät.. Blev ganska sur på dem eftersom att när jag skaffade mitt abbonemang så sa ja till tjejen att jag ska ha det ifall det fungerar och finns täckning, och hon lovade mig att det skulle finnas.. Men ICKE, sen när jag ringde dem och pratade om detta, så gick det inte göra något åt då jag hade skrivit under avtalet.. Dålig stil..

Kul att ett ord som s*it är censurerat :(

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu