Susanne Almqvist

Stänger av sig själv

6 inlägg i detta ämne

Jag har en Samsung Galaxy Ace som stänger av sig själv ibland flera gånger om dagen. Någon som vet om man kan göra någonting åt det?

Stänger den av sig eller startar den om?

Samsung Galaxy S2 fick bekymmer på vissa av lurarna efter en uppdatering men försvann efter nästkommande uppdatering.

Har du testat att via Samsungs program Kies i datorn kollat om det finns en uppdatering till din modell?

Stänger den av sig eller startar den om?

Samsung Galaxy S2 fick bekymmer på vissa av lurarna efter en uppdatering men försvann efter nästkommande uppdatering.

Har du testat att via Samsungs program Kies i datorn kollat om det finns en uppdatering till din modell?

Den stänger av sig. Jag har nu gjort en uppdatering via Samsungs program Kies och hoppas att felet skall vara avhjälpt. Nu är det bara att vänta och se. Tack för denna hjälp.

Den stänger av sig. Jag har nu gjort en uppdatering via Samsungs program Kies och hoppas att felet skall vara avhjälpt. Nu är det bara att vänta och se. Tack för denna hjälp.

Håller tummarna. Hjälper det inte så rekommederar jag att du kollar forumet på www.swedroid.se om man nu får göra reklam för andra forum här. Där kan du se om andra har samma problem och om det finns andra lösningar och blir du medlem kan du själv vara med i diskussionerna. Lycka till.

Håller tummarna. Hjälper det inte så rekommederar jag att du kollar forumet på www.swedroid.se om man nu får göra reklam för andra forum här. Där kan du se om andra har samma problem och om det finns andra lösningar och blir du medlem kan du själv vara med i diskussionerna. Lycka till.

Min fru har en Galaxy Ace2 som kopplar ner under samtal hela tiden!

Min funkar funkar nästan perfekt, förutom att jag måste ladda den varje dygn :(

Ska prova ditt tips!

/Nicklas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu