Camilla TJ

telia webmail

12 inlägg i detta ämne

Jag och några andra bekanta som använder Telia Webmail i Internet Explorer har samma problem. För oss går det att komma runt genom att köra t:ex Google Crome.

Ett mail som öppnas i Internet Explorer gör att processorn belastas till 100% och ända sättet att komma vidare är att döda processen. Öppnar man samma mail i Google Crome fungerar det utmärkt. Jag har provat att skruva ner säkerheten i Internet Explorer utan framgång.

Prova att köra Telia Webmail i Crome eller Firefox och öppna det mail som hänger din dator.

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag och några andra bekanta som använder Telia Webmail i Internet Explorer har samma problem. För oss går det att komma runt genom att köra t:ex Google Crome.

Ett mail som öppnas i Internet Explorer gör att processorn belastas till 100% och ända sättet att komma vidare är att döda processen. Öppnar man samma mail i Google Crome fungerar det utmärkt. Jag har provat att skruva ner säkerheten i Internet Explorer utan framgång.

Prova att köra Telia Webmail i Crome eller Firefox och öppna det mail som hänger din dator.

Vilket säkerhetsprogram används? Körs Internet Explorer i kompatibilitetsläge eller ej?

A

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu