Daniel Villiamsson

Iphone 5 dålig mottagning, trots mottagning?

15 inlägg i detta ämne

Tänkte bara säga att jag har samma problem jag med. Sjukt irriterande då man inte kan ringa. Men jag antar att telia inte bryr sig om sina kunder.... :/

Det är ju långtifrån säkert att iPhone är den bästa telefonen om man ser till radioegenskaperna.

Den som är medveten testar lite olika telefoner där han önskar befinna sig, innan han slår till!

A

Skaffa en riktig telefon istället för sådant där skräp.

Se här.

Man kan förstås tycka olika om telefoner, men efter att ha slitit med hopplösa windowsmobiler från htc och sony ericsson ett antal år, och tvingats supporta nokia och ericssontelefoner som bytte modell varje vecka på jobbet i flera år så blev det äntligen lugn och ro när ett av Sveriges största fastighetsbolag standardiserade på iPhone... Det bara fungerar, och användarna är supernöjda. Nyanställda får välja mellan iPhone 4S om dom vill kunna läsa epost från Exchange, eller en Doro med stora knappar. När dom fått ut sin telefon så har vi inga som helst supportfrågor! Knäpptyst!

Ledde till att jag gav mig själv en iPhone5 i 60-årspresent förra året, för att jag var värd det, och den har bara också fungerat. Hela tiden. Min "landline" är ständigt vidarekopplad dit så jag nås överallt. Bara fungerar!

Och, nej, jobbar inte på Apple. Tvärtom, värjt mig med näbbar och klor mot Apple-fanatiker i släkten i tiotals år. Bara skrattat gott åt dom. Nu sitter jag med iPad och iPhone 4S jobbmobil och iPhone5 privat och säger att när jag blir så gammal så att jag inte klarar PC längre så ska jag skaffa Mac....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu