Lars Sandberg

Förlänga gratisperiod av Spotify premium via Telia?

4 inlägg i detta ämne

Hej!

Har haft Spotify Premium gratis via Telia i snart 12 mån. Nu vill jag förlänga perioden genom det erbjudande som min fru fick när hon förlängde sitt mobilabonnemang hos Telia. Går det? Hur gör jag? Jag vill ju använda hennes aktiveringskod på ett befintligt Spotifykonto som redan är kopplat till Telia...

Att förlänga befintligt Spotify Premium är inte nödvändigt. Går det inte att använda fruns erbjudande som "betalning" efter att gratisperioden tagit slut så låter du Premiumabonnemanget löpa ut så det blir Free hos Spotify. Sedan är det bara att aktivera Premium igen på samma vis som du gjorde tidigare. Det blir ju ändå samma konto/användare hos Spotify.

Men jag vet inte ifall gratisperioden hos Telia avslutas automatiskt eller om den övergår i ett betalabonnemang. Kan vara värt att kolla.

Att förlänga befintligt Spotify Premium är inte nödvändigt. Går det inte att använda fruns erbjudande som "betalning" efter att gratisperioden tagit slut så låter du Premiumabonnemanget löpa ut så det blir Free hos Spotify. Sedan är det bara att aktivera Premium igen på samma vis som du gjorde tidigare. Det blir ju ändå samma konto/användare hos Spotify.

Men jag vet inte ifall gratisperioden hos Telia avslutas automatiskt eller om den övergår i ett betalabonnemang. Kan vara värt att kolla.

Man får säga upp Spotify Premium hos Telia efter gratisperioden,,Annars löper det vidare och får betala 99 kr i månaden..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu