WebDoc

Samsung S3 LTE synkroniseringsproblem för e-mail

1 inlägg i detta ämne

Köpte en ny Samsung S3 LTE med nytt abbonemang hos Telia för mindre än en månad sen. Är i alla väsentligheter nöjd med telefonen, även om 4G-täckningen i Stockholmsområdet inte är tillräcklig för att nyttja funktionerna fullt ut.

Det som nu har hänt är att synkroniseringsschemat för e-mail-kontot helt plötsligt slutat fungera. Det spelar ingen roll hur jag ändrar inställningarna om hög- och lågtrafik, tidpunkter eller intervaller - enda sättet att veta om jag fått mail är att göra det manuellt.

Förändringen kom utan förvarning, men efter en omstart när jag tappat uppkopplingen mot mitt Wi-Fi (inga paramterar ändrade, bara en ren omstart). Har inte hittat några diskussioner eller kommentarer på nätet i ämnet så min fråga är nu om någon här känner igen och möjligtvis har löst problemet? Eller måste jag lämna in telefonen för 4 veckors reparationskoll ändå...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu