ditti

installera Spotify på iphone 5

11 inlägg i detta ämne

Hej!

Jag köpte iphone på Telia för drygt en vecka sedan med Spotify kostnadsfritt i 6 mån men kan inte få det att funka.

Jag har aktiverat Spotify via sms.

Jag har hittat Spotify i App Store.

Jag har klickat på Gratis, därefer installera APP. Därefter står det INSTALLERAR men inget händer (väntat ca 1 timme)

Jag antar att spotify skall dyka upp som en ikon efter installationen.

Är tacksam för all hjälp jag kan få.

Hej!

Jag köpte iphone på Telia för drygt en vecka sedan med Spotify kostnadsfritt i 6 mån men kan inte få det att funka.

Jag har aktiverat Spotify via sms.

Jag har hittat Spotify i App Store.

Jag har klickat på Gratis, därefer installera APP. Därefter står det INSTALLERAR men inget händer (väntat ca 1 timme)

Jag antar att spotify skall dyka upp som en ikon efter installationen.

Är tacksam för all hjälp jag kan få.

Fungerar det att installera andra appar?

Om inte, kolla om det är några problem med ditt iTunes-konto.

Du kan även prova att stänga av telefonen och starta om den.

Fungerar det att installera andra appar?

Om inte, kolla om det är några problem med ditt iTunes-konto.

Du kan även prova att stänga av telefonen och starta om den.

Tck för svar!

Jag har stängt av telefonen och startat om den.

Jag har inte provat att installera andra appar och inte använt mitt iTunes-konto.

När jag loggar in med mitt Apple_ID så får jag meddelandet att "Detta Apple_ID har inte använts tidigare i iTunes. Logga in genom att peka på Granska och kontrollera sedan kontoinformationen" Men jag hittar inte Granska och var jag skall logga in. När jag har klickat på Installera så kan jag välja att logga in men den knappen svarar inte.

Tck för svar!

Jag har stängt av telefonen och startat om den.

Jag har inte provat att installera andra appar och inte använt mitt iTunes-konto.

När jag loggar in med mitt Apple_ID så får jag meddelandet att "Detta Apple_ID har inte använts tidigare i iTunes. Logga in genom att peka på Granska och kontrollera sedan kontoinformationen" Men jag hittar inte Granska och var jag skall logga in. När jag har klickat på Installera så kan jag välja att logga in men den knappen svarar inte.

Du måste alltså ha ett aktiverat konto för att kunna ladda ned. Vad händer om du loggar in i datorn med iTunes?

A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu