Johan EriXon

Iphone 5S Lösa delar

4 inlägg i detta ämne

Hej, är det någon mer än mig som noterat att det är något som inte sitter fast som det ska inuti telefonen och det verkar vara i området där kameran sitter. Ska det vara så? och vad är det i så fall som inte sitter fast?

Efter en hel dag på google och en uppsjö utav foruminlägg så verkar problemet redan ha funnits på iphone 5 men det är långt ifrån alla som upplevt det "skramlande" ljudet.

Tacksam för hjälp

Hej, är det någon mer än mig som noterat att det är något som inte sitter fast som det ska inuti telefonen och det verkar vara i området där kameran sitter. Ska det vara så? och vad är det i så fall som inte sitter fast?

Efter en hel dag på google och en uppsjö utav foruminlägg så verkar problemet redan ha funnits på iphone 5 men det är långt ifrån alla som upplevt det "skramlande" ljudet.

Tacksam för hjälp

Tja, Jag blev riktigt förbannad när jag hörde samma rattling noise när jag tog ur telefonen ur lådan..

Jag åkte ner till telia butiken och de sa att alla iphone 5s och 5 är sånna, det är (lock) knappen som rattlar.. han visa mig 6st telefoner och alla va sånna samma med demo exet.. och polaren som köpte sin har samma problem.. så det är en fruktansvärd missa från apple.

Hej,

har själv en Iphone5 och undrade över det skramlande ljudet till en början, det är mycket riktigt "mute" knappen på vänster sida. Vet inte om det är ett värre problem på 5s, men jag måste provocera fram skramlet, vid vardagsanvändning är det inget jag störs av eller ens märker.

Så om man då skriver "fruktansvärd designmiss av Apple", så är antingen problemet större med ny modell, eller så lever man ett rätt fattigt liv, jag misstänker det senare.......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu