Carina Jonsson

Tv

20 inlägg i detta ämne

Feltiderna på Telia Digital-TV är orimligt långa. Det är inte acceptabelt att ett riksomfattande fel som detta ska vara i flera timmar.

 

Sedan är tjänstens konstruktion undermålig. När den "Yttre tjänsten" inte fungerar borde man kunna använda utrustningen "stand alone" så att man åtminstone i brist på live TV kunde passa på att titta på inspelningar man inte haft tillfälle att se.

 

Någon som håller med?

Hur gör vi för att få en bättre tjänst?

Kumla, Närke felkod 712

kunde se tv inatt vid 4 men då började den hacka rejält ...

äsch

tröstad med att jag inte är ensam

 

Här i västragötaland är det fel kod 712..

Man blir lite "grinig" när man inte får igång tv:n på morgonen& Telia börjar inte förän 08

 

Men med så många som har samma fel är det väl ingen ide att hänga på låset=) Får bli lite webb-tv istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.


Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.


Logga in nu