Carina Jonsson

Tv

20 inlägg i detta ämne

Irriterande, inte länge sen vi hade fel och nu åter igen!

Skärpning Telia!

nu får de bli tal om kompensation på grund av era fel vid uppdateringar!

2 avbrott på inom 2 månader knappt!

jag menar det kostar en del och då ska de fungera med när mindre bolag lyckas driva sitt felfritt under längre perioder än ni gör och pengaportfölj har ni ju!

1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har precis samma problem här , postnr 26877.. Har också provat det ni har provat.

Telia verkar ha ett nationellt problem med sin TV-tjänst.. Jag har lagt ett inlägg på deras FB-sida, men lär nog inte få något specifikt svar förräns vid 8 då kundtjänst/supporte öppnar..

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här i västragötaland är det fel kod 712..

Man blir lite "grinig" när man inte får igång tv:n på morgonen& Telia börjar inte förän 08

Men med så många som har samma fel är det väl ingen ide att hänga på låset=) Får bli lite webb-tv istället

2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Feltiderna på Telia Digital-TV är orimligt långa. Det är inte acceptabelt att ett riksomfattande fel som detta ska vara i flera timmar.

Sedan är tjänstens konstruktion undermålig. När den "Yttre tjänsten" inte fungerar borde man kunna använda utrustningen "stand alone" så att man åtminstone i brist på live TV kunde passa på att titta på inspelningar man inte haft tillfälle att se.

Någon som håller med?

Hur gör vi för att få en bättre tjänst?

1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kumla, Närke felkod 712

kunde se tv inatt vid 4 men då började den hacka rejält ...

äsch

tröstad med att jag inte är ensam

Här i västragötaland är det fel kod 712..

Man blir lite "grinig" när man inte får igång tv:n på morgonen& Telia börjar inte förän 08

Men med så många som har samma fel är det väl ingen ide att hänga på låset=) Får bli lite webb-tv istället

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu